Viimsi Delice’i toidupoe teenindaja, Eesti suurima Facebooki fännigrupiga poemüüja Ülle Indre sõnul pole palk tema karjäärivaliku puhul kaugeltki kõige olulisem faktor, hea tunde toob klientide tänu.
- Viimsi Delice'i toidupoe teenindajale Ülle Indrele on loodud Facebookis oma fännileht. Foto: Andres Haabu
Loe rohkem
Gaselliliikumist toetavad LHV ja Markit
„Pärast Äripäevas minust ilmunud artiklit on käivitunud tõeline lumepalliefekt: telekanalid on käinud intervjuusid tegemas, Margit Kilumets tegi minust saadet. See kõik on olnud nii raske, ma ei taha olla üldse mingi staar. Aga siin laval seismine on tõeline tänu minu klientidelt,“ ütles Indre täna Gaselli kongressil esinedes silmanurgast pisarat pühkides.
Indre ütles, et palk pole talle klienditeenindaja ameti juures üldse kõige olulisem. Tal on viimastel aastatel küll palka tõstetud, kuid mitte pärast kaupluse remonti.
Hooliv pood
Talle tehti ka Gaselli kongressil laval seistes otse saalist tööpakkumine konkurendilt, kuid Indre lubas ka saalis viibinud oma ülemustele, et töökohta ta, hoolimata ootamatult saabunud kuulsusest, vahetada ei kavatse, sest Viimsi Delice on tema kodupood, kus ta on juba seitse aastat töötanud.
„See pood oskab oma töötajaid hinnata, oma alluvaid tänada,“ sõnas ta.
Saalis viibinud Indre ülemus Silva Land, Viimsi Delice’i toidupoe juhataja rääkis, et Indre pole vaid kassapidaja, kliendid küsivad Ülle järele, kui ta pole parasjagu kassas, vaid paigutab näiteks kaupa riiulitele.
Indre tuntus pole tekitanud tema enda sõnul teiste kassapidajatega pingeid ning ettevõtjaks hakkamisele pole mõelnud ja lubas jääda enda liistude ja hoolivate klientide juurde.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.